- Ἐν τῇ Γεννήσει τῆς Θεοτόκου καὶ ἐν τῇ ἀποδόσει αὐτῆς,
- ἐν τῇ Εἰσόδῳ τῆς Θεοτόκου καὶ ἐν τῇ ἀποδόσει αὐτῆς,
- ἐν τῇ Ὑπαπαντῇ καὶ ἐν τῇ ἀποδόσει αὐτῆς,
- ἐν τῷ Εὐαγγελισμῷ,
- ἐν τῇ Κοιμήσει τῆς Θεοτόκου καὶ ἐν τῇ ἀποδόσει αὐτῆς.
Το ΤΑΣ, απορούμενα, κεφ. πθ', «Χρὴ εἰδέναι, ὅτι ἐν αἷς Κυριακαῖς, ψάλλονται Ἀναστάσιμοι Κανόνες τῆς ὀκτωήχου καὶ τοῦ μηναίου, στιχολογεῖται ἡ Τιμιωτέρα».
Στο ΤΟΕ (σ. 68) έχω μια μικρή παράγραφο σ' αυτό το θέμα για το ΤΜΕ:
- Το ΤΜΕ στην κύρια ημέρα των Θεομητορικών Εορτών, που τυχαίνουν Κυριακή, δεν έχει καθόλου την Τιμιωτέρα. (Αυτό φαίνεται εθεσπίσθη από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Γρηγόριο τον ΣΤ' το 1836 ως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Πρωτοψάλτης, [ΤΚΠ, σ. 10], [ΤΟΕ, σ. 68].)
- Το ΤΜΕ στην απόδοση των Θεομητορικών Εορτών, που τυχαίνουν Κυριακή:
- έχει την Τιμιωτέρα στην απόδοση του Γενεθλίου της Υπεραγίας Θεοτόκου, και στην απόδοση των Εισοδίων.
- δεν έχει την Τιμιωτέρα στην απόδοση της Υπαπαντής, και στην απόδοση της Κοιμήσεως (εν αντιθέσει, το ΤΚΠ έχει την Τιμιωτέρα στην απόδοση της Κοιμήσεως, και για αυτό νομίζουμε ότι είναι αβλεψία/λάθος του ΤΜΕ ελλείψει επανεκδόσεών του· παρότι ειδικά για την απόδοση της Υπαπαντής το ΤΜΕ λέει, Προθεωρία σ. 25, «χάριν των Μεγαλυναρίων... το Μεγαλύνει ου χωρεί ποσώς»).