Διαδικτυακό (online) Θερινό – Χειμερινό Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα Σπουδών
Mε τη σφραγίδα του Ωδείου ΣΙΜΩΝ ΚΑΡΑΣ και των πλέον διακεκριμένων Ελλήνων μουσικοδιδασκάλων στον χώρο της Βυζαντινής και της Παραδοσιακής Μουσικής.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου διετούς προγράμματος σπουδών που αφορούσε την ολιστική μελέτη και προσέγγιση όλου του φάσματος και των εκφάνσεων της Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής, αλλά και την απήχηση της προσπάθειας που το εγχείρημα αυτό είχε στους μαθητές και σπουδαστές και απαντώντας στις συνεχείς απαιτήσεις της μαθησιακής κοινότητας του εσωτερικού και του εξωτερικού, το Ωδείο ΣΙΜΩΝ ΚΑΡΑΣ έχει την χαρά να ανακοινώσει την ενεργοποίηση του διαδικτυακού (online academic program) ακαδημαϊκού προγράμματος ολιστικής προσέγγισης της Ελληνικής Μουσικής με σκοπό το εκπαιδευτικό υλικό να είναι πλέον διαθέσιμο και σε ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα να προσεγγίσουν φυσικά τον χώρο του Ωδείου στο κέντρο της Αθήνας και να γνωρίσουν από κοντά τους διακεκριμένους μουσικούς και το αντικείμενο της διδασκαλίας τους.
Για τον λόγο αυτό και μετά από συλλογική προσπάθεια δημιουργήθηκε το καλοκαιρινό – χειμερινό πρόγραμμα διαδικτυακών σπουδών, το οποίο είναι δυνατόν κάποιος να το παρακολουθήσει τμηματικά ή εν συνόλω μέσω διαδικτύου από την ειδικά διαμορφωμένη σπονδυλωτή εκπαιδευτική πλατφόρμα.
Σκοπός του προγράμματος σπουδών είναι η εισαγωγική ή / και προχωρημένη θεωρητική και πρακτική εκμάθηση των δεδομένων της Ελληνικής Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής, όπως αυτή αποκρυπτογραφείται και προκύπτει τόσο από τα χειρόγραφα και την καινοτόμο ματιά του Σίμωνος Καρά, όσο και μέσα από την διαδρομή της Ιστορίας, του Πολιτισμού, της Παλαιογραφίας και άλλων ερευνητικών πτυχών της ελληνικής παράδοσης.
Οι μαθητές / σπουδαστές θα εξετάσουν σε κάθε διδακτική ενότητα μελέτες περίπτωσης συμμετέχοντας σε κατάλληλα σχεδιασμένες καινοτόμες εκπαιδευτικές εφαρμογές μέσω των οποίων θα κληθούν να ανταποκριθούν, με την βοήθεια των διδασκόντων, σε γυμνάσματα, αποκτώντας βαθιά γνώση των εκπαιδευτικών αντικειμένων.
Περισσότερες πληροφορίες: http://kepem.org/μαθήματα/ολιστική-προσέγγιση/
Ολιστική Προσέγγιση της Ελληνικής Μουσικής
Σεμινάρια-Μαθήματα Μουσικής και Τυπικού
Ολιστική Προσέγγιση της Ελληνικής Μουσικής
Δημοσίευση από ΚΕΠΕΜ »
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Επιστροφή στο “Σεμινάρια-Μαθήματα”
Μετάβαση σε
- Όροι
- ↳ Όροι Χρήσης, Κανόνες και Συμπεριφορά, Περί του Αναλογίου
- ↳ Οδηγίες χρήσης-Ερωτήσεις-Υποδείξεις
- ↳ Κυτίον παραπόνων
- ↳ Ανακοινώσεις Διαχειριστών
- Θέματα
- ↳ Ψαλμωδία και Ιεροί Κανόνες
- ↳ Λειτουργικά και Κανονολογικά θέματα
- ↳ Τα Ιερά Μυστήρια
- ↳ Θεία Λειτουργία
- ↳ Λειτουργική αναγέννηση
- ↳ «Μυστικές» Ευχές της Θ. Λειτουργίας
- ↳ Λειτουργική γλώσσα και μεταφράσεις
- ↳ Ιεροί Κανόνες
- ↳ Υμνολογία
- ↳ Λειτουργικά Βιβλία
- ↳ Φυλλάδες (Ακολουθίες Αγίων)
- ↳ Ιανουάριος
- ↳ Φεβρουάριος
- ↳ Μάρτιος
- ↳ Απρίλιος
- ↳ Μάϊος
- ↳ Ιούνιος
- ↳ Ιούλιος
- ↳ Αύγουστος
- ↳ Σεπτέμβριος
- ↳ Οκτώβριος
- ↳ Νοέμβριος
- ↳ Δεκέμβριος
- ↳ Παρακλητικοί Κανόνες
- ↳ Χαιρετισμοί-Εγκώμια
- ↳ Διορθωτέα και μη
- ↳ Τυπικόν
- ↳ Βιβλία Τυπικού
- ↳ Ετήσια Τυπικά
- ↳ Τυπικόν Εσπερινού
- ↳ Τυπικόν Όρθρου
- ↳ Τυπικόν θείας Λειτουργίας
- ↳ Τριώδιον
- ↳ Πεντηκοστάριον
- ↳ Άγραφο Τυπικόν
- ↳ Τυπικόν Πατριαρχείου Ιεροσολύμων
- ↳ Νηστεία και Κατάλυσις
- ↳ Χειρόγραφα
- ↳ Θεωρία και Πράξη της Ψαλτικής Τέχνης
- ↳ Θεωρητικά Βιβλία
- ↳ Χρόνος και Ρυθμός
- ↳ Γένη των Ήχων
- ↳ Ήχος α'
- ↳ Ήχος β'
- ↳ Ήχος γ'
- ↳ Ήχος δ'
- ↳ Ήχος πλ. α'
- ↳ Ήχος πλ. β'
- ↳ Ήχος βαρύς
- ↳ Ήχος πλ. δ'
- ↳ Ορθογραφία
- ↳ Αρχαία (Βυζαντινή) Μουσική Γραφή και Θεωρία
- ↳ Αρχαία Ελληνική Μουσική Θεωρία
- ↳ Ευρωπαϊκή Μουσική
- ↳ Μαθηματικά, Μουσική, Ακουστική και Κλίμακες
- ↳ Αρχεία Ήχου και Βίντεο
- ↳ Πατριαρχικοί
- ↳ Αστέρης Λεωνίδας
- ↳ Παππάς Μιλτιάδης
- ↳ Παϊκόπουλος Δημοσθένης
- ↳ Πρίγγος Κωνσταντίνος (1892-1964)
- ↳ Στανίτσας Θρασύβουλος (1910-1987)
- ↳ Ιεροψάλτες
- ↳ Αθανασίου Ιωάννης
- ↳ Βουγιουκλής Αθανάσιος
- ↳ Βουρλής Αθανάσιος
- ↳ Γκίνης Θεόφιλος
- ↳ Δαρλάσης Γεώργιος
- ↳ Δασκαλούδης Κυριαζής
- ↳ Καλπακίδης Δημήτριος
- ↳ Καραμπάσης Δανιήλ
- ↳ Καστρινάκης Ιωάννης
- ↳ Κετσετζής Φώτιος
- ↳ Κομπίτσης Απόστολος
- ↳ Κορδάκης Νικόλαος
- ↳ Λιναρδάκης Ευάγγελος
- ↳ Μανουσέλης Κωνσταντίνος
- ↳ π. Μέζης Νικόλαος
- ↳ Μιχαλάκης Γεώργιος
- ↳ Μπιλάλης Κωνσταντίνος
- ↳ Μπουσδέκης Κωνσταντίνος
- ↳ Νεραντζής Δημήτριος
- ↳ Νταραβάνογλου Γρηγόρης
- ↳ Ξουπάς Πασχάλης
- ↳ Παϊβανάς Αθανάσιος
- ↳ Πήλιουρας Σταύρος
- ↳ Πλαΐτης Αντώνιος
- ↳ π. Πυτιρίνης Χρήστος
- ↳ Ταλιαδώρος Χαρίλαος
- ↳ Τσακίρογλου Χρήστος
- ↳ Αγιορείτες
- ↳ Χορωδίες
- ↳ Βυζαντινή Χορωδία Δήμου Ηρακλείου
- ↳ Βυζαντινός Χορός Χανίων (Ιω. Καστρινάκης)
- ↳ Εργαστήρι Ψαλτικής (Αθ. Παϊβανάς)
- ↳ Χορωδία Αθανασίου Πέττα
- ↳ Χορωδία Θεοδώρου Βασιλικού
- ↳ Ακολουθίες
- ↳ Εσπερινός
- ↳ Όρθρος
- ↳ Θεία Λειτουργία
- ↳ Ήχος α'
- ↳ Ήχος β'
- ↳ Ήχος γ'
- ↳ Ήχος δ'
- ↳ Ήχος πλ. α'
- ↳ Ήχος πλ. β'
- ↳ Ήχος βαρύς
- ↳ Ήχος πλ. δ'
- ↳ Μηναία
- ↳ Μηναίον Ιανουαρίου
- ↳ Μηναίον Φεβρουαρίου
- ↳ Μηναίον Δεκεμβρίου
- ↳ Μηναίον Αυγούστου
- ↳ Τριώδιον
- ↳ Μεγ. Εβδομάς
- ↳ Παρακλήσεις
- ↳ Πεντηκοστάριον
- ↳ Ραδιοφωνικές Εκπομπές
- ↳ Πεντηκοστάριον
- ↳ Μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής
- ↳ Μουσικά Κείμενα
- ↳ Μουσικά Βιβλία
- ↳ Εσπερινός
- ↳ Όρθρος
- ↳ Θεία Λειτουργία
- ↳ Μηναία
- ↳ Τριώδιον
- ↳ Μεγ. Εβδομάς
- ↳ Πεντηκοστάριον
- ↳ Εξηγήσεις αρχαίας μουσικής γραφής
- ↳ Τεχνολογία
- ↳ Ιστορικά θέματα
- ↳ Εξωτερική Μουσική
- Γενικά
- ↳ Συζήτηση
- ↳ Καλωσόρισμα νέων μελών
- ↳ Ευχές και Κοινωνικά
- ↳ Συνδικαλιστικά θέματα
- ↳ Ανακοινώσεις
- ↳ Σχολές/Διδάσκαλοι Βυζαντινής Μουσικής (Ψαλτικής)
- ↳ Σεμινάρια-Μαθήματα
- ↳ Μουσικολογικά-Ψαλτικά Συνέδρια
- ↳ Ζητείται Ιεροψάλτης ή Αναλόγιο
- ↳ Αγρυπνίες - Ι.Πανηγύρεις
- ↳ Συναυλίες
- ↳ Ραδιοφωνικές Εκπομπές
- ↳ Κυκλοφορίες Βιβλίων, Περιοδικών και Ψ. Δίσκων
- ↳ Ιστοσελίδες
- ↳ Διαφημίσεις (σχετικές)